Carpinus betulus 1.

Volám ho Gigant (http://belanmaros.blogspot.com/2009/05/giant-carpinus-betulus.html). No odkedy som videl video na youtube, kde Graham Potter pracuje na mrtvom dreve jeho Gigantického hrabu tak sa obávam používať termín gigant v súvislosti s mojím troška väčším stromom. :) Každopádne sa mu darí dobre, rastie výborne. Veľa zálievky a veľa hnojenia, nič viac. Keďže sa mi strom zdal v pohode tak som sa pred pár dňami rozhodol odstrániť najvyšší konár , ktorý trčal vľavo hore, mal som to urobiť keď som strom vykopával ,ale vtedy som sa ešte nedokázal rozhodnúť. Smutné je, že takých konárov ktoré mali isť preč tam bude viacej, takže som stratil jeden rok. Na ďalších yamadori v ďalších sezónach sa pokúsim urobiť to lepšie.
I personally call him Giant (http://belanmaros.blogspot.com/2009/05/giant-carpinus-betulus.html). So, since I have seen video on youtube where Graham Potter is demonstrating his carving skills on his "Giant" hornbeam I'm really afraid use term giant in connection with my bit bigger tree :) Anyway it is doing fine, growing like hell. A lot of water, a lot of fertilization. Since tree seemed to me happy I decided to remove one of major branches which was useless and I was not brave enough take it of right before taking tree out from ground. Unfortunately most probably there will be more branches like this which should have been removed. Next collecting season I will try to do it better on next yamadori.

No comments:

Post a Comment

Bonsai Winter Protection