Carpinus betulus No.11

Today I reduced tree a bit and did wiring of entire tree, it took me few hours but I'm happy with result so far. Acctually this is same tree from logo of blog. Potted in zeolit 4-8 mm, I'm happy how tree is growing in this substrate and I'm thinking to change from 2,5-5mm zeolith for all bigger trees in future.
Dnes som strom trocha upravil a celý nadrôtoval, trvalo to pár hodín ale s výsledkom som zatiaľ spokojný. Inak je to stromček z titulnej fotky môjho blogu. Zasadený v zeolite 4-8 mm. som spokojný s tým ako rastie v tejto frakcii a uvažujem že o rok ju začnem preferovať pre všetky väčšie stromy namiesto 2,5-5mm.



3 comments:

  1. ...Marosko, podla mna takto kratke vetvicky bolo zbytocne drotovat, su mlade a tenke, skor sa ti moze stat, ze pri jesennom mohutneni ti ich droty otlacia ... ja by som ich teraz odstranila a drotovala az narok, ked budu vyhony dlhsie a bude mozne z nich zalozit hlavnu kostru koruny.

    ReplyDelete
  2. ...zabudla som sa podpisat :-)

    ReplyDelete
  3. Ahoj Ivet, som absolutne presvedceny o tom ze nebolo zbytocne ich drotovat a som si isty ze sa droty mozu zarezat a asi sa aj zarezu. Ale to nie je na skodu, aspon budu konare lepsie drzat tvar. Vyhony ktore som cez vikend drotoval by o rok neslo tak dobre tvarovat (ak vobec) preto, ze silne prirastaju. Na slabych stromoch ktore nemaju tolko zivin ako tento to mozno nie je take rychle. Kazdopadne rastie velmi rycho a je to vysledkom silneho hnojenia (kuracie granula a Osmocote) a vela vody. Inak niektore vetvicky ktore som skoro na jar neupravil uz neslo drotom ohnut a isli prec. Odstranovat teraz tie droty by nemalo vobec ziadny zmysel, jedin by som tym strom zbytocne trapil. A tie vyhony boli dlhsie len su vsetky skratene aby sa podporilo rozvetvenie blizsie ku kmenu. Dik.
    M.

    ReplyDelete

Bonsai Winter Protection