Carpinus betulus No.10 after defoliation

Tree was wired completely as you can see on March 2013 picture. Wires went down by end of May since it started to bite into bark. At same time I did partial defoliation of the tree. It resulted in strong growth. Few days ago I removed long shoots. Now it has real tree silhouette again.
Strom bol nadrôtovaný v Marci tohto roku ako je vidieť na fotke nižšie. Na konci Mája som odstránil drôty pretože sa začali zarezávať do kôry. Zároveň som urobil aj čiastočnú defoliáciu stromu. Nemal som s tým zatiaľ skúsenosti tak som to neostrihal úplne. Výsledkom bol veľmi silný rast. Tak som pred pár dňami odstránil prerastené výhonky. Strom má opäť teraz klasickú siluetu.
May 2013

May 2013

end of June 2013

end of June 2013

after last cutting

after last cutting




March 2013
after collecting back in spring 2009

Popular Posts